in

World’s Best Boss’ zorgt voor volledig verzorgde reis naar Bali

Beeld: Instagram @ Soup Agency

Veel mensen denken misschien dat je baas de beste persoon ooit is, als hij een pak koekjes meebrengt voor op kantoor. Of nog beter je op vrijdag een uur eerder laat vertrekken. Maar een groep werknemers in Australië heeft het duidelijk heel veel beter… ze zijn naar Bali gebracht voor een reis die volledig betaald is.

Trip naar Bali

Medewerkers van het in Sydney gevestigde marketingbedrijf Soup Agency zijn voor een werkvakantie van twee weken naar het idyllische Indonesische eiland afgereisd. Het was hun eerste werkvakantie als team en, het was zo te zien geen slechte start. Er waren werknemers te zien die samen zonnige ochtendwandelingen maakten, quad biketen, bij het zwembad werkten, yoga deden en samen aten en dronken. De video werd op de Instagram feed van het bedrijf gedeeld.

Een samenvatting van Bali de eerste werkvakantie als team”, luidde het onderschrift. Op een gegeven moment vierde een personeelslid, Michelle genaamd, zelfs haar 24e verjaardag, met een clip waarin te zien is hoe ze kaarsjes uitblaast op een taart terwijl iedereen bij het zwembad ligt te loungen.

Teambuilding

Katya Vakulenko, Managing Director bij Soup, zei dat de reis in mei de beste teambuildingsoefening van het bureau was sinds de oprichting. Ze besloot mensen mee te nemen naar het buitenland nadat de pandemie haar had doen beseffen dat het personeel echt overal kan werken. Tegen de Daily Mail zei ze: “Ik denk dat het belangrijk is voor werkplekken om allemaal samen te werken als een team, zowel binnen als buiten de werkuren. “Covid-19 leerde ons dat er nieuwe manieren van werken zijn en dat we in wezen van overal kunnen werken. “Dus besloten we om dat echt naar een hoger niveau te tillen.”

Het team werd ondergebracht in een luxe villa in Ubud, een uur ten noorden van Denpasar. In de loop van de twee weken konden de medewerkers niet alleen aan de slag met het werk, maar ook deelnemen aan teambuildingactiviteiten zoals zwemmen, snorkelen en quad rijden, en zich tegoed doen aan oesters en cocktails in hun dromerige tijdelijke onderkomen. Ondanks de voor de hand liggende afleiding, was het team volgens Digital Marketing Executive Kumi Ho in staat om productief te blijven tijdens de onvergetelijke reis. “Het was absoluut een levenservaring die ik niet zal vergeten.”

Bron: Ladbible

Beeld: Instagram @ Soup Agency

Zonder kleren wakker worden op het dak van een hotel na nachtje stappen

Toerist valt in krater terwijl hij een selfie maakte