Na het maken van haar keuze op het menu, maakte een serveerster een pijnlijke opmerking die Cherry Hart in het verkeerde keelgat schoot.
Boulimia
Het interactief Karen’s Diner promoot zichzelf als een restaurant met ‘onbeleefd’ personeel. Waar je kunt klagen tot je een ons weegt zonder dat er iets aan gedaan zal worden. Hoewel dit de opzet is, beginnen steeds meer klanten nu te klagen over de opmerkingen die medewerkers van de Britse restaurantketen maken. Zo maakte Cherry onlangs ook kennis met een onbeschofte medewerker in Karen’s Diner. Tijdens het opnemen van haar bestelling kwam de serveerster in kwestie aan haar tafel zitten en zei: “Je realiseert je wel dat het dessert enorm is. Ik betwijfel of je het gaat eten. Je ziet eruit alsof je boulimia hebt”.
@cherryhartofficial Come across some stuff lately so I thought I’d post my experience 👀
♬ original sound – Cherry hart
Serveerster gaat te ver
Cherry deelde de video, die het voorval laat zien, op TikTok waar de kijkers verontwaardigd waren. “Dat gaat veels te ver, het spijt me zo.” zei iemand. “Dit zou me breken. Ik heb nog nooit boulimia gehad, maar ik worstelde al zoveel jaren met anorexia. Ik dacht dat ze geen lichamelijke opmerkingen mochten maken?” merkte een ander op.
Alhoewel het grof zijn met opzet is, heeft het restaurant wel een aantal regels die de bediening niet mag overtreden. Een van de regels luidt dat er geen body shaming mag gebeuren. Het restaurant moest zich eerder verontschuldigen nadat een ober een klant in tranen achterliet nadat er opmerkingen werden gemaakt over haar haarkleur. Karen is een term voor een blanke vrouw die wordt gezien als rechthebbend of veeleisend is. De term wordt vaak gebruikt op social media voor posts die blanke vrouwen die hun ‘witte’ privilege gebruiken om hun zin te krijgen.
Bron: Ladbible
Beeld: TikTok @cherryhartofficial