Een verhuurder heeft geweigerd om een boeking van een koppel te annuleren. In reactie hierop heeft het koppel besloten om wraak te nemen. Maar hoe neem je wraak als je voor de volle honderd procent al betaald hebt voor de boeking. In zo een geval lijkt het erop dat je als huurder kunt fluiten naar je geld. Maar deze koppel had iets anders in gedachten. Ze hebben het namelijk op een andere manier afgehandeld.
Verhuurder weigert om boeking te annuleren
Naar verluidt kreeg een stel dat verbleef in een Airbnb in Zuid-Korea hun eigen zin, nadat hun gastheer weigerde de boeking te annuleren. Dit kwam doordat het stel naar verluidt bijna een maand lang de kranen en het gas aan had laten staan, wat resulteerde in enorme rekeningen. Na te beseffen dat hun appartement zich bevond in de buitenwijken van de stad in plaats van het centrum, vroegen ze om de boeking te annuleren. Maar de gastheer, geïdentificeerd als de heer Lee, weigerde omdat de boeking al bevestigd was en de betaling al was gedaan – een beslissing die de gasten niet apprecieerde. Ze besloten om te komen en alle kranen, lichten, elektrische apparaten en gas gedurende het hele verblijf aan te laten.
Besluiten om wraak te nemen
Om het nog erger te maken, brachten ze nauwelijks tijd door in de villa gedurende die periode van 25 dagen en besloten in plaats daarvan naar verschillende delen van Zuid-Korea te reizen, waarbij ze elke drie of vier dagen terugkeerden voor niet meer dan vijf minuten per keer. Ondanks dat ze het huis slechts vijf keer bezochten, slaagde het stel erin enorme rekeningen op te bouwen als vergelding tegenover de Airbnb-gastheer – iets wat hij pas ontdekte toen het gasbedrijf belde om te informeren naar de enorme stijging van het verbruik. De heer Lee kwam er vervolgens achter dat het waterverbruik tijdens de boeking van 25 dagen ook vijf keer hoger was dan normaal.
Bron: ladbible.com