Menu
in

Woedende klant springt door drive-thru raam, maar heeft geen positieve ervaring

boze klant

Een klant bij een fastfoodrestaurant had onlangs een zeer slechte dag en sprong na een woede-uitbarsting door het raam van de drive-thru. Maar deze actie leverde haar niet de gewenste uitkomst op.

Woedende klant

Volgens ooggetuigen begon de vrouw te schreeuwen en te schelden toen ze aan het wachten was in de rij voor de drive-thru. Nadat ze haar bestelling had geplaatst, kreeg ze te horen dat het nog enkele minuten zou duren voordat haar eten klaar was. Hierop sloegen bij de vrouw de stoppen door en begon ze te schreeuwen tegen het personeel.

Op een gegeven moment klom de vrouw door het open raam van haar auto en sprong ze door het raam van de drive-thru. Het is niet duidelijk of ze hierbij gewond raakte, maar het restaurantpersoneel riep de hulpdiensten op.

Hoogtepunt

Uiteindelijk kreeg de vrouw haar eten, maar het lijkt erop dat dit niet het hoogtepunt van haar dag was. Het incident werd gefilmd door omstanders en het filmpje werd al snel viraal op sociale media. Velen veroordeelden het gedrag van de vrouw en noemden het onaanvaardbaar.

Hoewel het begrijpelijk is dat mensen gefrustreerd raken als ze lang moeten wachten op hun eten, is het nooit acceptabel om geweld te gebruiken of te dreigen met geweld. Het personeel van fastfoodrestaurants werkt hard om klanten snel te bedienen en verdienen respect en begrip in plaats van agressie.

Het is belangrijk om te onthouden dat een slechte dag nooit een excuus is voor onacceptabel gedrag. In plaats van onze woede te uiten op anderen, kunnen we beter op zoek gaan naar constructieve manieren om onze problemen op te lossen.

Bron: Mancho

Leave a Reply

Mobiele versie afsluiten