Menu
in

Deze klant gaat door het lint in fastfood restaurant bij verkeerde bestelling

Wat doe je als er iets niet helemaal in orde is met je bestelling in de drive-thru? De klant van een fastfood restaurant in het volgende filmpje werd het allemaal te veel toen zij hun bestelling zagen. Dat loste zij zo op!

Verkeerde bestelling

Wanneer er iets niet helemaal juist is met je bestelling in de drive-thru, sta je voor een dilemma. Je hebt de optie om naar binnen te gaan en je beklag te doen. 

Echter, als je daar bijna een half uur moet wachten, begint de irritatie natuurlijk toe te nemen. Het is begrijpelijk dat je dan gefrustreerd raakt. Misschien komt er zelfs een moment waarop je besluit om wat eten naar de manager van het restaurant te gooien. Maar wees gewaarschuwd, want de manager zou ook zomaar een blender kunnen teruggooien!

Les

Wat we van deze situatie geleerd hebben is om in dergelijke situaties je niet te laten meeslepen. Alhoewel we soms allemaal wel eens snel geïrriteerd raken als we honger hebben, leek het slimmer om rustig het gesprek aan te gaan. 

Nu zit de hongerige dame niet alleen met een verkeerde bestelling, maar ook een opgezwollen gezicht. Als dessert had de vrouw achteraf ook nog een richtzaak aan haar broek. Wij betwijfelen of zij ooit nog een drive-tru in zal gaan.

Bron: Mancho.be

Beeld: Youtube: WLWT

Afbeelding: WLWT

Leave a Reply

Mobiele versie afsluiten