Menu
in

Verhuurster van hotel werd achterdochtig toen 2 gasten zonder bagage incheckten

Beeld: Dailymail

De eigenaresse van een hotel waar twee gasten hun kamer hebben leeggehaald, werd achterdochtig toen het duo zonder bagage incheckte.

Zonder bagage inchecken

Hotelbazin Natalie Newton, 43, was stomverbaasd nadat twee gasten hun kamer van bijna alles hadden ontdaan in het pas geopende Dolphin Hotel in Pembroke Dock, West Wales. Natalie zei: ‘Het enige wat ze niet meenamen waren de shampoo en zeepjes uit de badkamer. Ik kan niet geloven hoe brutaal ze waren – de man lijkt te lachen in onze CCTV-camera op de trap. Ze waren supervriendelijk toen ze incheckten, maar ik vond het een beetje vreemd omdat ze behalve de handtas van de vrouw geen bagage hadden.

Ik heb het gevoel dat het vreselijke mensen zijn die hardwerkende mensen zoals ik en mijn personeel in de maling nemen. Het tweetal arriveerde in het hotel zonder bagage, maar ging terug naar hun auto om lege tassen te halen en die te vullen met spullen uit hun kamer. Ze ontsnapten met twee pluizige witte badhanddoeken, twee handdoeken, een elektrische ventilator, twee lampen, een waterkoker, een theedoos en een torenuitbreidingsblok met USB-poorten. Het ‘supervriendelijke’ duo nam zelfs de afstandsbediening mee voordat ze ervandoor gingen met hun buit – ter waarde van £200. Natalie heeft de camerabeelden op sociale media gezet en mensen gevraagd om de naam van de kamerstrippers te noemen.

Kaart geweigerd

Het stel gebruikte Booking.com om een kamer in het hotel te reserveren, maar hun kaart werd geweigerd voordat ze aankwamen en de vrouwen gaven een andere kaart aan Natalie toen ze afgelopen zaterdagavond om 20.45 uur in het hotel aankwamen. Ze hadden geen bagage en na tien minuten in hun kamer te zijn geweest, gingen ze naar de bar en namen hun drankjes mee naar de biertuin zodat de man kon roken. Ze waren de volgende ochtend laat met uitchecken en waren al vertrokken toen het hotelpersoneel de kamer binnenging. Natalie zei: ‘Ik kon het niet geloven – ik ben zo boos dat ze de dure pluizige witte handdoeken hebben meegenomen die ik voor alle kamers had gekocht. Toen we de camerabeelden bekeken, zagen we dat ze terug naar de auto gingen om tassen te halen om alles uit de kamer te halen.

Hij had een weekendtas en zij droeg een tas voor het leven.’ Het betekende dat Natalie kamer 3 in de Dolphin niet kon verhuren omdat die kaalgehaald was en ze de spullen pas maandagochtend kon vervangen. De vrouw gaf het hotel haar mobiele telefoonnummer en hoewel die overgaat neemt ze niet op. Natalie en haar partner, chef-kok Ben Randall, openden het hotel in 2019 nadat haar familie het sinds 1999 als pub runde. Het hardwerkende echtpaar zei dat het hotel en restaurant een overnachtingsplaats is en dat sommige van hun klanten op weg zijn naar Ierland vanuit de nabijgelegen veerboothaven. Maar Natalie en Ben geloven dat de kamerstrippers een Welsh accent hadden en misschien uit de Valleys kwamen, 50 mijl verderop.

Bron: Dailymail

Leave a Reply

Mobiele versie afsluiten