Een passagier heeft recent de vrijheid genomen om een lid van het cabinepersoneel te zeggen dat ze haar mond moet houden. Het geval deed zich voor tijdens een vlucht. Het geval is als jammer te omschrijven, omdat sommige woordenwisselingen helemaal voorkomen kan worden. Maar in hoeverre de woordenwisseling tussen de desbetreffende passagier en lid van het cabinepersoneel voorkomen kon worden, is niet helemaal duidelijk.
Passagier zegt aan lid cabinepersoneel om mond te houden
Tijdens een vlucht naar India geraakt het lid in een verhitte discussie met de passagier. Beelden van de verhitte discussie zijn online gedeeld. Het geheel voltrok zich aan boord van een IndiGo-vlucht vanuit Istanbul op 16 december. De medewerker van het cabinepersoneel was schijnbaar tot het uiterste gedreven. Zij ging hurkend om op ooghoogte met de passagier te praten. Ze wilde hem erop wijzen dat hij niet respectvol omgaat met andere leden van he cabinepersoneel. Ze beweerde dat hij tegen haar had ‘geschreeuwd’ en voegde eraan toe: “Mijn bemanning huilt vanwege jou. Probeer het alsjeblieft te begrijpen: er is een kar en er worden, maar enkele maaltijden geserveerd. We kunnen alleen serveren wat je hebt besteld.”
Zegt aan de man dat ze geen bediende van hem is
In de video is te zien dat het lid op een irritante toon de passagier schreeuwend aanspreekt. De passagier die hierop vroeg waarom ze schreeuwt, kreeg te horen omdat hij zelf tegen het personeel schreeuwt. Vervolgens komt er een collega van de vrouw erbij om haar uit de buurt van de passagier weg te halen. Voordat ze werd weggeleid schreeuwde ze de man toe: “Nee, het spijt me zo meneer, maar zo kunt u niet tegen de bemanning praten!” Ze zei hem zijn mond te houden en voegde eraan toe: “Ik ben je bediende niet!”
Bron: ladbible