Een kersverse moeder heeft onthuld hoe ze woedend achterbleef nadat ze een pizza had besteld – om vervolgens aan te komen met ontbrekende stukken. Ze vermoedt dat de hongerige bezorger de stukken had opgegeten.
Ontbrekende stukken
Kellie Lewis uit Swindon, Wiltshire, bestelde een grote gevulde pizza bij de Dominos in Old Town, Swindon, terwijl ze een avondje uit was met haar man. Maar toen de 28-jarige de doos opende, zag ze tot haar afschuw dat er drie stukken ontbraken van de pizza van 29,49 pond – stukken die de hongerige chauffeur volgens haar had opgegeten. Op een sombere foto van de bestelling zijn de overgebleven stukken in de doos te zien, waaronder een stuk waar blijkbaar half op is geknabbeld. Kellie, die vroeger voor de keten werkte, was zo geschokt dat ze een foto naar Domino’s e-mailde. Vervolgens belde ze de filiaalmanager die volhield dat de afhaalmaaltijd in orde was toen hij de winkel verliet, voordat hij zogenaamd ophing.
Kellie denkt dat de bezorger op haar eten heeft geknaagd. Volgens haar gaf hij zulke vage aanwijzingen dat ze er 15 minuten over heeft gedaan om ze op te sporen. De klantenservicemedewerkster was op dat moment ‘uitgehongerd’ omdat ze de hele dag niet had gegeten. Ze had het namelijk druk met de zorg voor haar vier maanden oude zoontje. Maar Kellie zegt dat ze het niet kon opbrengen om de pizza aan te raken nadat ze hem in zijn gemangelde staat had gezien. Dus hij ging de vuilnisbak in en ze ging met honger naar bed. Ontevreden Kellie beweert dat de ‘puinhoop’ van een pizza voelde als ’30 pond weggegooid geld’. Ze zei: ‘Ik had net een gezellig avondje met mijn man.
Puinhoop
We hebben een baby van vier maanden en ik had de hele dag nog niets gegeten, dus bestelde ik een pizza omdat ik wat wilde eten. Het was een puinhoop. De helft was op en het lag overal. Het zag eruit alsof het half opgegeten was. Het is gek, er waren halve plakken. Ik had de hele dag niet gegeten, dus ik wilde gewoon wat eten voordat ik naar bed ging, ik had honger, maar ik heb het niet opgegeten. Ik kon het niet aanraken, ik wist niet waar het was geweest, ik was gewoon geschokt. Het is vreselijk, vooral als je er zoveel geld voor hebt betaald. Het is 30 pond weggegooid geld – ik wil een pizza, niet niets.
Ik belde Domino’s en ze zeiden dat het in orde was toen het wegging. Maar ik wilde het niet, ik was niet blij. Ik kreeg een manager aan de lijn die zei dat ik een foto moest e-mailen en hem over 10 minuten moest terugbellen. Dus ik e-mailde hem een foto, belde hem terug en hij zei dat er geen probleem was toen hij wegging en hing op. De bezorger kon me niet vinden. Ik stond in het centrum in mijn ochtendjas en het regende pijpenstelen.
Het enige wat ze bleven zeggen was dat ze op een parkeerplaats stonden, dus ik liep door de stad om te proberen mijn pizza te vinden. De bezorger vond me ongeveer 15 minuten later, gaf me mijn pizza en vertrok. Ik weet dus echt niet wat er in die tijd mee gebeurd is. Ik denk dat ze honger kregen en dachten dat ze me niet zouden vinden. Kellie beweert dat ze de volgende dag opnieuw contact heeft opgenomen met de winkel en zelfs een e-mail heeft gestuurd naar het hoofdkantoor van Domino’s, maar ze heeft nog steeds geen antwoord ontvangen.
Bron: Dailymail